I och med fusionen mellan Jajja Communications och digitalbyrån Eurovator så har en ny logotype tagits fram som skall spegla bolagets nya identitet och vision som Nordens ledande digitalbyrå.

Arbetet med att föra samman de två bolaget till ett, Jajja Media Group, har gått över all förväntan. Inom kort kommer Jajja Media Groups kunder mötas av en ny logotyp och grafisk profil som speglar bolagets vision och erbjudande mot marknaden.

– Vi har nu ett heltäckande kunderbjudande med allt från strategi, analys och konverteringsoptimering till SEO, sponsrade länkar, sociala medier, displayannonsering och responsiva webbplatser. Vi ser fram emot att kunna presentera allt detta för marknaden och våra kunder inom kort, säger Mattias Kellquist, CEO på Jajja Media Group.

Utöver ny logotyp, grafisk profil och utökat erbjudande mot marknaden fördjupar Jajja Media Group sitt samarbete med Google. Redan i november 2015 bjuder Jajja Media Group och Google Sverige in till kostnadsfria seminarier i Stockholm, Göteborg och Malmö. Den 27 november kan du lyssna på digitalexpert Oskar Alm från Jajja Media Group och Alicia Manjón Garibo från Google Sverige som bjuder på högaktuella digitala trender och en spännande inblick i framtiden som marknadsförare.

Mer information om Jajja Media Groups och Googles seminarieserie hittar du här: http://seminarium.jajja.com/